MANDUL KARENA GANGGUAN JIN


MANDUL AKIBAT GANGGUAN JIN

Kemandulan itu terbahagi kepada dua:
Pertama yaitu kemandulan yang berlaku secara tabii yang hrus ditangani oleh  para dokter/medis.
Kedua yaitu  kemandulan akibat gangguan jin yang harus di tangani Oleh roqy menggunakan ayat-ayat Al-Quran, doa-doa dan zikir.

Kemandulan yang disebabkan gangguan jin adalah kerana jin tersebut tinggal di dalam rahim dan merusakkan indung telur/mematikan sperma sebelum sampai ke indung telur, menyebabkan benih-benih tsb rusak dan tidak subur. Ataupun ia subur dan sempurna tetapi diganggu setelaj beberapa bulan kehamilan sehingga menyebabkan oendaraha , lalu keguguran.

Keguguran yang berlangsung berulangkali kemungkinan besar akibat daripada gangguan jin.

Perempuan yang sering kali menghadapi masalah pendarahan akibat gangguan yang dapat menyebabkan mandul hendaklah dirawat menggunakan doa-doa berkaitan dengan sihir disamping berusaha mendapatkan nasehat daripada dokter/pakar.

Perlu diketahui. ada diantara golongan jin yang tertarik/cinta/suka kepada perempuan yang suka berdandan berlebih-lebihan, yang tidak menjaga ibadahnya, tidak membaca Al-Quran tetapi gemar mendengar nyanyian ataupun muzik secara berlebihan, suka membuka aurat, juga gemar duduk bersolek didepan cermin.

Para wanita Mereka tidak menyedari bahawa perbuatan seperti ini memancing ketertarikan jin-jin. Para wanita mereka masuk dalam kamar mandi, lalu menyanyi dan mandi dalam keadaan telanjang, padahal kamar mandi adalah di antara tempat kegemaran jin-jin. Sehingga menyebabkan salah satu daripada makhluk tsb tertarik pada wanita tsb lalu ia mengganggunya.

Jin laki laki tsb Menyukainya. Mencintainya dan tidak ikhlash apabila si wanita di miliki/di cintai bahkan di nikahi bahkan jg hidup tentram nyaman dan bahagia dg orang lain. Hal tsb juga salah satu faktor susahnya jodoh bagi kaum hawa.

Komentar